Ապագա Թումոյի բլոգգերներ կարդացեք…

Ինչպես գիտեմ շատերդ արդեն գնացել եք Թումոյի wordpress-ի լեկցիային և ունեք ձեր անձնական բլոգը:Ձեզնից շատերը արդեն սկսել են խորությամբ զբաղվել բլոգգինգով, իսկ մյուս մասն էլ ուղղակի սարքել է իր բլոգը վարժանքի համար:Հիմա իմ գրառումը ավելի շատ վերաբերում է նրանց, ում հետաքրքրում է բլոգգինգ թեման:Ես շատ եմ ուսումնասիրել ձեր բլոգերը և հանգել եմ այն եզրակացությանը, որ շատերիդ հաստատ այս գրառումս պիտանի կլինի:Շատերիդ բլոգերում կան շատ ոչ պետքական բաներ, որոնք ազդում են կայքի ռեյտինգին, և արդեն շատ այցելուներ դրանց շնորհիվ հիասթափվում են ձեր բլոգից:Իմ բլոգում էլ շատ-շատ թերություններ կլինեն, որոնք խոստանում եմ կուղղվեն:Հիմա մի քանի կետով կնշեմ այդ թերությունները.

Continue reading

Մղձավանջ Սուրբ Ծնունդից առաջ/The Nightmare Before Christmas

Եթե Թումոյի ուսանող եք, ապա կիմանաք, որ Թումոյում արդեն 2 հատ ֆիլմ են ցուցադրել:Դրանցից առաջինը «Մղձավանջ Սուրբ Ծնունդից առաջ»-ն է, մյուսը` Չառլի Չապլինի գլուխգործոցներից մեկը`«modern times» ֆիլմը:Հիմա ես կխոսեմ մի քիչ առաջինի մասին:Մուլտֆիլմի հիմնական ժանրը մյուզիքլ-ն է:Այն ստեղծվել է 1993 թվականին,երբ ֆիլմ նկարահանելը այդքան էլ հեշտ չէր:«Մղձավանջ Սուրբ Ծնունդից առաջ» մուլտֆիլմի մեջ պատմվում է հելլոինի աշխարհի մասին, սարսափների աշխարհի մասին, որտեղ ապրում են մահացածները, հրեշները: Continue reading

By Baldryanarmen Posted in Tumo