Դիտորդը`Թումոյում…


Երևի ձեզնից շատերի մոտ հարց առաջացավ, թե ի՞նչ կամ ո՞վ է Դիտորդը:Մի քանի շաբաթ առաջ Դիտորդը հյուրընկալել էր Թումոյին:Դիտորդը Արթուր Պապոյանն է, հայ բլոգգեր է:Նրա մասին երևի քչերդ տեղեկություն ունեք, բայց եթե դուք կայիք լեկցիային, ապա գիտեք, որ ինքը շատ հետաքրքիր բաներ սովորեցրեց, որոնց շնորհիվ նաև ես շտկեցի իմ սխալները:Արթուր Պապոյանը մեզ պատմեց, թե ինչպես նրա մոտ առաջացավ գրելու ցանկությունը, որը շատերին հետաքրքրեց` այդ թվում նաև ինձ:Նա ներկայացրեց բլոգգերի տեսակները, թե ինպես են բլոգի գրառում անում և մի քանի այլ մանրուքներ:Նաև պատասխանեց մեր հարցերին, որոնք նույնպես մեզ օգտակար էին:Ասեմ նաև, որ ինքը գրում է շատ հետաքրքիր գրառումներ, որոնց մեծամասնությունը քաղաքական են:Հիմա ես կդնեմ այստեղ Դիտորդի բլոգերից մի քանիսը և հուսով եմ դուք նույնպես ինձ նման կհետևեք նրա գործունեությանը:

ditord.com

ditord.tumblr.com

www.ditord.net

www.antarner.net

munetik.wordpress.com

oragir.wordpress.com

By Baldryanarmen Posted in Tumo

2 comments on “Դիտորդը`Թումոյում…

Թողնել մեկնաբանություն

