ֆեյսբուքի ամանորյա նվերը…


Վերջերս Ֆեյսբուքը մի նոր ֆունկցիա է մտցրել, որի միջոցով դու կարող ես քո նկարը, որպես սմայլ ուղարկել ֆեյսբուքում նամակի միջոցով :վերջինս գործում է նաև բոլոր էջերի համար:Անհրաժեշտ է  այս [[ ]] սիմվոլների մեջտեղում գրել ձեր id-ն կամ կարճ անունը:Այսինքն, եթե իմ հասցեն http://facebook.com/tumoblog -ն է, ապա ես վերցնում եմ իմ id-ն `tumoblog -ը և տեղադրում այդ սիմվոլների միջև:Կստացվի [[tumoblog]]…:Նաև դա կարող եք անել ձեր անձնական էջերի համար:Հուսով եմ ձեզ դուր եկավ,իսկ հիմա ձեզ եմ ներկայացնում ֆեյսբուքի մյուս բոլոր սմայլերը:

Թողնել մեկնաբանություն

