Թումոյի առավոտը…


 

Եվս մեկ երգ Թումոյի մասին…Վայելեք շատ լավն է.. Երեխեք «սենց» շարունակվի երևի Թումոն մի ճյուղ էլ բացի )))

Թումոյի առավոտ
խոսք՝ Քրիստի Մարգարյան
երաժշտ.՝ Անի Մարգարյան

I
Առավոտյան արթնանում եմ
Թափած թղթերդ հավաքում եմ
Մինչև մտքերս հավաքվում են
Այսօր Թումո եմ,
Ու նոր օրս հենց բացվում է
Երգիդ ձայնից արթնանում եմ
Մինչև ամեն ինչ հասկանում եմ
Ուշ է արդեն Թումո եմ:

Please, փորձիր շտապել ժամն է
Please, չմոռանաս քարտն էլ
Չեմ ուզում դասից ուշանալ քո պատճառով…

կրկ.
Երգն իմ քոնն է
Ու բառեր խորքից, իմ սրտի
Օրն այդ տոն է
Տունն է իմ մտքի (իմ Թումո)

II
Ու ամենքն էլ ով գալիս է
Թումոն մտքերին տեղ տալիս է
Իսկ մի շաբաթ համբերելը
Ամբողջ մի դար է,
Գիտեմ անգամ րոպեն էլ թանկ է
Մեր Թումոն իմ ու քո մտքերի տունն է
Կարոտած էլ քեզ հասնելը
Իրական հեքիաթ է

Please, փորձիր շտապել ժամն է
Please, չմոռանաս քարտն էլ
Չեմ ուզում դասից ուշանալ քո պատճառով…

կրկ.
Երգն իմ քոնն է
Ու բառեր խորքից, իմ սրտի
Օրն այդ տոն է
Տունն է իմ մտքի (իմ Թումո)

կուլմինացիա.

Դու, տուր մտքեր անհամար
Սեր անմար, Ու,
տուր նոր ուժեր ու միշտ
Միտք ուժեղ ճիշտ
Կա անսահման ուղի Թումոյի, դու անցիր…

Please, փորձիր շտապել ժամն է
Please, չմոռանաս քարտն էլ
Չեմ ուզում դասից ուշանալ քո պատճառով…

կրկ.
Երգն իմ քոնն է
Ու բառեր խորքից, իմ սրտի
Օրն այդ տոն է
Տունն է իմ մտքի (իմ Թումո)

By Baldryanarmen Posted in Tumo

Թողնել մեկնաբանություն

