Մի քիչ էլ լեկցիաների մասին…(2մաս)


 

Թումոյի մյուս երկու լեկցիաները վերաբերվում էին վեբ դիզայնի  և թվային մեդիայի  ոլորտներին:Առաջինը դա WordPress-ն է:Վերջինս մի անվճար պլատֆորմա է, որի միջոցով դու կարող ես ստեղծել քո բլոգը:Վորդպրեսսը ունի զանազան հնարավորություններ, որոնցից շատերը անվճար են:Դու կարող ես օգտագործել տարբեր Վիջեթներ, որոնք բլոգը դարձնում են ավելի տպավորիչ և նոր շունչ են հաղորդում:Կարող ես փոխել արտաքին տեսքը, մենյուն, նաև կարող ես ավելացնել հարցումներ և հետգրության դաշտ:Կարող ես դասակարգել նյութերը էջերի և կատեգորիաների շնորհիվ:Ամեն նյութի վերջում կարող ես գրել տվյալ նյութին համապատասխան թեգեր, որոնց շնորհիվ հեշտ կլինի գտնել այն համացանցում որոնման արդյունքում:Իսկ, եթե ուզում ես փոխել դոմենդ և դիզայնը(css,html), ապա դա արդեն անվճար չէ:

WORDPRESS.COM

Վերջին լեկցիան վերաբերվում էր Windows live movie maker ծրագրին:Դա նախատեսված է վիդեո մոնտաժի համար:Եթե դու սկսնակ ես այս ոլորտում, ապա նպատակահարմար է, որ սկսես հենց այս ծրագրից, քանի որ վերջինս շատ հեշտ է օգտագործելը:Այն ունի շատ էֆֆեկտներ, որոնք կարող ես օգտագործել քո տեսահոլովակը հետաքրքիր սարքելու համար:Կարող ես նույնիսկ նկարների միջոցով ստեղծել հետաքրքիր մի հոլովակ:Անվճար ծրագիր է և բոլոր օպերացիոն համակարգերում լինում է:

Թողնել մեկնաբանություն

